دوستت دارم...









لبخند اطلسی

 

 
دوســــتت دارم
هدیه ایست که هر قلبی
فــــهم فهمیدنش را ندارد
قیمتی دارد که هر کسی
تــــوان پرداختش را ندارد
جمله کوتاهیست که هر کسی
لــــیاقت شنیدنش را ندارد



نظرات شما عزیزان:

nima
ساعت21:44---12 آذر 1391


*      *   ★     ★  ♡  *

 ★ ★   ☆  ★ *

  ♡      ★  *  ★   *   ☆

★  *  ★   *  ☆ منتظرم ★  



♥   *   ★  ★ *

♡   ☆           ★ 

  ♥   منتظرم  ☆  *  ★   * ♥ 


...
ساعت19:11---10 آذر 1391
رویا جان تو فقط حضورت تو وبم باعث دلگرمی منه

آرزو میکنم تو تمام امتحانات موفق باشی

شاد باشی
پاسخ:mer30 golam


...
ساعت15:58---10 آذر 1391
roya azizam dos dashti ye sari behem bezan upam
shad bashi


پریسا
ساعت13:14---9 آذر 1391
سلام خوبی دوست من؟ بهم سر بزن آپم با 2 تا پست....... از خودم نوشتم...... دلم می خواد نظرتو راجع به جفتشون بدونم.... منتظرتم

امیرღعطیه
ساعت2:13---8 آذر 1391
سلام اجیه گلم متنات خیلی قشنگن دستت طلا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|دو شنبه 6 آذر 1391برچسب:,| 23:19|roya|
miss-A